Μπορούν οι διαφημίσεις να γίνουν πιο αποτελεσματικές;

 Να έχετε στο μυαλό σας ότι σήμερα οι χρήστες του διαδικτύου και πιθανοί πελάτες σας το πιθανότερο είναι να βλέπουν τις διαφημίσεις στο Facebook από το κινητό τους. Οπότε καλό θα είναι οι εικόνες ή τα video να αποσπούν γρήγορα την προσοχή και να μεταδίδουν επίσης ταχύτατα το μήνυμά σας

Διαφημίσεις με μία ή περισσότερες εικόνες

 

Χρησιμοποιείστε Εικόνες Υψηλής Ανάλυσης.

Αν είναι θολές ή δεν είναι φωτισμένες σωστά, τελικά οι χρήστες θα προσπεράσουν με αδιαφορία τη διαφήμιση, ή θα συνδυάσουν την επιχείρησή σας με αρνητικές σκέψεις και συναισθήματα.

 

Ένα Σημείο Ενδιαφέροντος Σε Κάθε Εικόνα Είναι Αρκετό.

Η πολύ φορτωμένη εικόνα θα μπερδέψει το θεατή απομακρύνοντάς τον από το μήνυμα/στόχο.

 

Δημιουργείστε Χρωματικές Αντιθέσεις.

Έτσι θα προσελκύσετε το ενδιαφέρον του θεατή κάνοντας πολύ πιθανή την αλληλεπίδραση με τη διαφήμιση.

 

Κάντε Δοκιμές – Επιλέξτε Την Καλύτερη Εκδοχή.

Αν πρόκειται για φωτογραφία, δοκιμάστε γωνίες, φωτισμούς και προοπτικές. Τεστάρετε και τις χρωματικές αντιθέσεις και τις αποχρώσεις όπως είπαμε.

 

Διαφημίσεις με video

 

Video Με Μικρή Διάρκεια – Κάτω Από 15 Δευτερόλεπτα

Στόχος είναι οι χρήστες να παρακολουθήσουν ολόκληρο το video.

 

Τα 3 Πρώτα Δευτερόλεπτα Πρέπει Να Τραβήξουν Την Προσοχή.

Στο διάστημα αυτό παίζεται όλο το παιχνίδι, οπότε τα όπλα σας καλό είναι να επιστρατευτούν νωρίς. Βέβαια το διαφημιστικό σας μήνυμα καλό θα είναι να προβληθεί επίσης στην αρχή.

 

Video Κάθετα Ή Τετράγωνα

Η χρήση των κινητών γίνεται ως επί το πλείστον κάθετα, οπότε θα πρέπει να προσαρμοστείτε. Για να καλύψετε το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης, επιλέξτε αναλογία διαστάσεων 1:1 (τετράγωνο) ή 4:5 , 2:3 , 9:16 (κάθετα).

 

Οι Διαφημίσεις Με Video Προβάλλονται Χωρίς Ήχο

Έτσι κι αλλιώς οι χρήστες στατιστικά παρακολουθούν τις διαφημίσεις στο mute, οπότε δώστε βάση στις λέξεις και τα γραφικά.