HTTPS επηρεάζει το SEO;

Έχετε παρατηρήσει ότι ορισμένες διευθύνσεις URL ξεκινούν με “http:” ενώ άλλες με “https:”; Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι επιπλέον “s” υπάρχει σε ιστοσελίδες που απαιτούν την παροχή ευαίσθητων πληροφοριών, όπως όταν πληρώνετε λογαριασμούς online.

Για να το πούμε απλά, το πρόσθετο “s” σημαίνει ότι η σύνδεσή σας στον ιστότοπο είναι κρυπτογραφημένη, ώστε κανείς να μην μπορεί να υποκλέψει κανένα από τα δεδομένα σας. Η τεχνολογία που τροφοδοτεί αυτό το μικρό “s” ονομάζεται SSL, που σημαίνει “Secure Sockets Layer”.

Τον Αύγουστο του 2014, η Google ενημέρωσε τους χρήστες ότι είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί το HTTPS ως βασικό κομμάτι της ταξινόμησης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ότι εάν ένα site εξακολουθούσε να βασίζεται σε πρότυπο HTTP, δεν θα εμφανιζόταν στις πρώτες θέσεις αναζήτησης

Τον Οκτώβριο του 2017, η Google κυκλοφόρησε μια νέα έκδοση του προγράμματος περιήγησης Chrome που ενημέρωνε τους χρήστες ότι αν η σελίδα τους περιείχε μια φόρμα αλλά δεν είχε δυνατότητα SSL, οι επισκέπτες θα έβλεπαν μια ετικέτα “Not Secure” διπλά από τη διεύθυνση URL.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της HubSpot Research, το 85% των ανθρώπων δήλωσαν ότι δεν θα συνεχίσουν να περιηγούνται εάν ένα site δεν είναι ασφαλής.

Είναι σαφές ότι η ενεργοποίηση SSL στο site σας μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να σας προσφέρει.