Δημιουργούν τα Pop Ups πρόβλημα στο SEO;

Πάντα φροντίζουμε να δημιουργούμε ιδανικές εμπειρίες για τους επισκέπτες του site μας και ταυτόχρονα να παροτρύνουμε τον επισκέπτη να πραγματοποιήσει κάποια αγορά. Για να καθοδηγήσουμε τον επισκέπτη να κάνει τις ενέργειες που θέλουμε χρησιμοποιούμε pop-ups (Αναδυόμενα παράθυρα).

Αρκετά sites κάνουν κακή χρήση των pop-ups με αποτέλεσμα να μην βοηθούν τον επισκέπτη ή να μην τον παροτρύνουν να κάνει κάποια ενέργεια.

Ακόμα και η Google έπρεπε να τα ζυγίσει όλα αυτά, ανακοινώνοντας τον Αύγουστο του 2016 ότι τα sites που χρησιμοποιούν αυτό που ονομάζουν intrusive Interstitial (στην ουσία πολλά μπερδεμένα pop-ups), δεν θα εμφανίζονται πρώτα στις ταξινομήσεις της.

Φυσικά η Google δεν επιβάλλει την συγκεκριμένη ποινή σε όλα τα pop-ups, αλλά κυρίως σε αυτά που παρεμποδίζουν τον επισκέπτη στο περιεχόμενο του site,
όταν πλοηγείται από κινητό.
Ένα παράδειγμα είναι τα pop-ups που ένας χρήστης κινητού πρέπει να απορρίψει πριν να αποκτήσει πρόσβαση στο κύριο περιεχόμενο του site.

Από την άλλη μεριά, τα pop-ups (συμπεριλαμβανομένων των banners και slide-ins) που χρησιμοποιούν ένα λογικό ποσοστό χώρου στην οθόνη και δεν διαταράσσουν την εμπειρία του χρήστη είναι μια χαρά.

Όταν χρησιμοποιούνται με τρόπο που είναι χρήσιμος αντί για ενοχλητικός, τα pop-ups μπορεί να είναι ένα υγιές μέρος της εισερχόμενης στρατηγικής σας.

Βεβαιωθείτε ότι προσφέρετε κάτι πολύτιμο και συναφές στους χρήστες που επισκέπτονται τo site σας χωρίς να διαταράσσεται η εμπειρία τους.