Στην Digital Strategy πιστεύουμε οτι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν είναι by default κερδοφόρα.
Ανεξάρτητα του τρόπου κατασκευή τους - ποια πλατφόρμα χρησιμοποιήθηκε, πώς στήθηκε, τι κατηγορίες περιέχει κτλ - το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί πλέον έναν γρίφο για το πώς μπορεί να είναι βιώσιμο. Στην Ελλάδα, με πολύ πολύ μεγάλο ανταγωνισμό, λίγα είναι τα ηλεκτρονικά καταστήματα που είναι βιώσιμα.
Για να μπορέσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να είναι βιώσιμο, χρειάζεται υπομονή και μελέτη. Στην Digital Strategy τα διαθέτουμε και τα 2 :)
Μελετάμε διαρκώς την αγορά και για κάθε πρόβλημα βρίσκουμε τη λύση, για κάθε μέτρο το αντίμετρο.
Παρακάτω λοιπόν μπορείτε να δείτε ένα Screenshot απο τα Google analytics ενός απο τους πελάτες μας, όπου δείχνει: