Τι είναι το Seach engine optimization – SEO

SEO σημαίνει “search engine optimization.” Δηλαδή βελτιστοποίηση του site μας στις μηχανές αναζήτησης. Με απλά λόγια είναι η διαδικασία που βελτιώνει και αυξάνει την προβολή μας στο google ή στο bing. Οι χρήστες αναζητούν κάτι στο internet και το βρίσκουν εύκολα στο site μας.

Γιατί είναι σημαντικό;

Το SEO είναι ενας καθοριστικός παράγοντας και αναπόσταστο κομάτι του Digital marketing. Αυτό δείχνουν οι μελέτες καθώς κάθε χρόνο πραγματοποιούνται τρισσεκατομμύρια αναζητήσεις στις μηχανές αναζήτησης όπως η Google. Η αναζήτηση είναι τις περισσότερες φορές η κύρια πηγή της επισκεψιμότητας των websites εν συγκρίσει των άλλων marketing καναλιών. Ωστόσο, τα αποτελέσματα αναζήτησης έχουν αλλάξει τα τελευταία χρόνια και δίνουν άμεσες απαντήσεις στους χρήστες αντί να τους οδηγουν στα εκάστοτε websites. Έτσι, είναι σημαντικό να αποκτάς στοχοποιημένους επισκέπτες αντίστοιχα με το προϊόν που διαθέτετε. Αυτό απαιτεί αρκετή δουλειά σε κάθε website για να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τί ακριβώς εμπορεύεται το κάθε website.

Ελάτε να συζητήσουμε ότι σας απασχολεί!
Αν θέλετε να γνωριστούμε και να συζητήσουμε οτιδήποτε σας απασχολεί είμαστε στη διαθεσή σας
ραντεβού online!

Τύποι SEO

  • White Hat SEO

    To White Hat SEO είναι το αδιαμφισβήτητα ο καλύτερος και ταυτόχρονα ο πιο δύσκολος τρόπος για να διεξάγουμε SEO. Η τεχνική αφορά τα πάντα που βοηθούν στη σειρά κατάταξης για ένα website χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα με τις μηχανές αναζήτησης. Η τεχνική White Hat SEO είναι η συνιστώμενη προσέγγιση για την κατάταξη οποιασδήποτε ιστοσελίδας ή ιστότοπου της Google. Χρησιμοποιώντας αυτήν την τεχνική προωθούμε της εμπορική επιχείρηση χωρίς κάποιου είδους συνέπειες.

    Τρόποι εφαρμογής White Hat SEO

    • Δημοσίευση περιεχομένου κειμένου ύψιστης ποιότητας στον ιστότοπό σας.Η Google δίνει μεγάλη προσοχή στο ποιες ιστοσελίδες ή ιστότοποι επιλύουν καλύτερα τα προβλήματα των χρηστών. O ιστότοπος θα πρέπει να λύνει το πρόβλημα του χρήστη και ταυτόχρονα να είναι εύκολος στην ανάγνωση και στην πλοήγηση.

    • Δημιουργία φιλικού προς τον χρήστη περιβάλλοντος.Και πάλι η Google θεωρεί τους χρήστες τους πιο σημαντικούς και πιστεύει πως οι ανάγκες τους πρέπει να καλυφθούν.Για την επίτευξη αυτού του στόχου πρέπει ο ιστότοπος να είναι προσβάσιμος και η πλοήγηση να γίνεται με ευκολία.

    • Βελτιστοποίηση Κώδικα. Η βελτιστοποίηση του κώδικα και η διόρθωση τυχόν προβλημάτων που κάνουν ένα site "αργό" είναι παράγοντας που λειτουργεί θετικά ή αρνητικά στην κατάταξη που αυτό λαμβάνει από την Google στη σειρά αποτελεσμάτων.

  • Τεχνικό SEO

    Το τεχνικό SEO δεν έχει σχέση με το περιεχόμενο της σελίδας. Παρόλα αυτά μπορεί να βελτιώσει την εμφάνιση στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το τεχνικό SEO αποσκοπεί στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα.Παραδείγματα τεχνικού SEO είναι τα ακόλουθα.

    • Ο χρόνος φόρτωσης ενός ιστοτόπου. Οι χρήστες πλέον δεν έχουν την υπομονή να περιμένουν μια σελίδα να φορτώσει. Αν ένας ιστότοπος είναι αργός ο χρήστης απλώς θα κλείσει το παράθυρο και θα συνεχίσει στον επόμενο για να βρει αυτό που αναζητεί.

    • Φιλικό περιβάλλον για τα κινητά. Η ραγδαία αύξηση της τεχνολογίας των κινητών έχει αντικαταστήσει σε σημαντικό βαθμό τη συσκευή με την οποία ένας χρήστης κάνει πλοήγηση στο διαδύκτιο. Οπότε ένας ιστότοπος θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος για να δεχθεί χρήστες που χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο.

    • Αναγνώριση σφαλμάτων ανίχνευσης. Πολλές φορές ένα μικρό λάθος μπορεί να καταστήσει έναν ιστότοπο "αόρατο" για τις μηχανές αναζήτησης. Τέτοια ζητήματα αφορούν κυρίως κακή δομή μιας σελίδας, απουσία τίτλων και υπότιτλών που βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν το περιεχόμενο της κάθε σελίδας.

    • Διπλότυπος έλεγχος περιεχομένου. Πολλές φορές υπάρχουν σελίδες με παρόμοιο ή ίδιο περιεχόμενο που λειτουργεί αρνητικά στην προβολή ενός ιστοτόπου στις μηχανές αναζήτησης. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα είναι να βρεθούν οι σελίδες με ίδιο περιεχόμενο και να συγχωνευθούν.

  • Local SEO

    Αυτός ο τρόπος χρησιμοποιείται για να στοχεύσει στην κατάταξη που έχει ένας ιστότοπος σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία , για παράδειγμα μία πόλη. Η κύρια ιδέα είναι να αυξήσει μια εταιρία την online παρουσία της σε μια περιοχή συνδέοντας πιθανά το πραγματικό της κατάστημα με το διαδυκτιακό κατάστημα. Αυτό γίνεται μέσω αναζητήσεων του χρήστη σχετικά με υπηρεσίες που βρίσκονται κοντά του. Έτσι αν ο ιστότοπος είναι φιλικός προς την μηχανή αναζήτησης της Google το κατάστημα θα παρουσιαστεί σαν οργανικό αποτέλεσμα. H κατάταξη του Local SEO συνδέεται τελικά με το πόσο καλά είναι βελτιστοποιημένο το προφίλ "Google My Business".Η Google έχει συγκεκριμένες οδηγίες και κανόνες που μας καθοδηγούν κατά τη βελτιστοποίηση του προφίλ, επειδή οι υπηρεσίες θα προτείνονται μόνο με βάση την εγγύτητα, τις κριτικές, τις ώρες λειτουργίας και τις υπηρεσίες που παρέχονται.

H digital strategy έχει αναλάβει με εξαιρετικά αποτελέσματα SEO projects στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να συζητήσουμε για το δικό σας project!