Το performance marketing είναι η στρατηγική του ψηφιακού marketing κατά την οποία ο διαφημιζόμενος χρεώνεται/ξοδεύει, μόνο όταν συμβαίνουν συγκεκριμένα γεγονότα, τα οποία εμείς θα ορίσουμε: πώληση, επίσκεψη στο website, επίσκεψη σε καταχώρηση στα social media ή άλλες πλατφόρμες κτλ.
Διαμορφώνεται από συγκεκριμένες ενέργειες και με συγκεκριμένους στόχους. Τα κανάλια στα οποία μπορούμε να εφαρμόσουμε τις τεχνικές του performance marketing είναι αρκετά: Social Media, μηχανές αναζήτησης, websites με συγκεκριμένο περιεχόμενο, εταιρικά websites (της επιχείρησης) με ενσωματωμένο κατάλληλα περιεχόμενο.
Διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες και τις δυνατότητες κάθε επιχείρησης. Είναι στρατηγική βασισμένη στα αποτελέσματα, ξοδεύουμε λοιπόν το μπάτζετ που θέλουμε. Επικαιροποιείται και βελτιστοποιείται διαρκώς. Για κάθε ενέργεια, για κάθε κανάλι, μετράμε την απόδοση της επένδυσης και συνεχίζουμε ανάλογα. Είναι τομέας-κλειδί για την ανάπτυξη της επιχείρησης, αφού αξιοποιεί όλα τα απαραίτητα κανάλια του marketing με αποτελεσματικό και value-for-money τρόπο.
Το 2020 το 22% των πωλήσεων των eshops προήλθε από το performance marketing
Το 58% των Performance Marketers στην Ευρώπη θεωρεί τα Social Media το πιο αποδοτικό κανάλι
Το 62% τρέχει διαφημίσεις και στις μηχανές αναζήτησης, ενώ το 32% τρέχει και διαφημίσεις εμφάνισης (display)
Στην Ευρώπη σήμερα (2021) το 62% του μπάτζετ διαφήμισης & marketing των μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων, δαπανάται στο Performance Marketing